Dragă sibiupizza.ro, dragă Lavinia

Am fost pe la voi zilele trecute. Era destulă lume, ca de obicei. Am comandat o Prosciutto e Funghi, preferata copiilor mei, un ţap de Staropramen, o halbă de Becks, două Prigat de portocale şi un sos de roşii.
Lavinia, nu ţi-ai notat nimic, nici n-am văzut să ai vreun carneţel. Te-ai întors după mai puţin de 1 minut şi m-ai întrebat dacă halba era de Bergenbier sau de Becks, şi ţi-am răspuns. Ai adus băuturile şi, după vreo jumătate de oră, pizza. Ai uitat sosul de roşii, dar ţi-am adus aminte. După ce ai plecat iar, am văzut că nu era nici o ciupercă pe toată pizza. Am mâncat-o aşa, a fost OK, oricum nu eram dispuşi să mai aşteptăm încă o dată atât. Nota de plată a venit să confirme: era pizza Prosciutto, senza Funghi, ca să zic aşa. Măcar aici aţi nimerit-o.
Dragă Lavinia, nu e ruşine să nu ţii minte o comandă, chiar şi aşa scurtă ca a mea. Ziua e lungă, comenzile multe, oboseala şi gălagia mare. Şi nu e ruşine să foloseşti hârtie şi pix. Dar e jenant să bâzâi clientul, să nu-i aduci comanda sau să aduci altceva decât a cerut. Pe cuvânt.

Lasă un răspuns

