Cei de la Elefant.ro sunt simpatici degeaba

Zilele trecute primesc mail de la Elefant.ro  prin care mă înștiințează că produsele din wishlistul meu (salvate si uitate acolo hăt! prin 2012) s-au ieftinit:

Bine te-am gasit,

Avem o veste excelenta pentru tine: produsele tale preferate au acum preturi personalizate special pentru tine!
Intra in contul tau pe elefant.ro si verifica in Happy Wishlist noile reduceri. Acestea sunt valabile pana vineri, 10 ianuarie, la ora 12:00 PM.

Și-mi arată produsele:

Image

Cărți ajutătoare pentru școală, mai exact pentru clasa a II-a. Acum stau și mă întreb: ținând cont că fiu-meu a făcut ce a făcut și din 2012 până acum a reușit să treacă clasa (încercăm să-l ținem pe calea cea bună, să n-ajungă la săpat șanțuri sau la așezat marfa în raft la Carfur) și a ajuns într-a treia, să le mai iau, sau nu?

Elefant confirmă, așadar, că pachidermele uită greu. Și, de asemenea, că memoria fără logică e degeaba.

2 gânduri despre &8222;Cei de la Elefant.ro sunt simpatici degeaba&8221;

  1. La mii (poate zeci de mii) de wishlist-uri din baza lor de date crezi ca sta cineva sa bibileasca pe fiecare, sa vada daca mai poate fi actual vreun produs sau altul.
    Afla ca toata treaba e “computerizata”, ca sa zic asa si e normal, de aia suntem in secolul 21.
    Se lucreaza in termeni de eficienta, nu de impresie artistica.

    Răspunde

Lasă un răspuns

