Amar ca berea e papucul nevestei

Acum câteva zile eram la cumpărături, la Lidl. Ajuns la casă, mă pun la coadă. În fața mea, un nene la 55-60 de ani, pe fața căruia se citea că n-a avut viață ușoară: ten ars de soare și riduri săpate de vânt și ger. Om trecut prin viață, muncit pe șantiere sau în agricultură, mi-am zis.

Și-a întins marfa pe bandă. Nimic suspect până aici, nimic suspect în conținutul căruciorului: făină, margarină, ulei, brânză, detergent de vase, șervețele, pungi, o bere. Nu mi-a atras atenția nici faptul că era Argus Strong, ci doar faptul că a pus-o la urmă de tot și a pus un separator între ea și restul cumpărăturilor. A plătit-o separat și a primit două bonuri de casă.

Acum vin eu și vă întreb: de ce oare un om matur, #pebaniilui, ar face așa ceva? Prima și singura ipoteză care mi-a trecut prin cap până acum a fost că a vrut să-i ascundă aprigei doamne care-l aștepta acasă, cu cumpărăturile, că a tras ceva la măsea, pe drumul de întoarcere de la magazin. Și că dacă s-ar vedea pe bon mica „escapadă”, ar avea parte de scandal?

Amar ca fierea berea e papucul nevestei…

Lasă un răspuns

