Greu cu bunul simt

Nu sunt singurele dati cand am patit-o in felul asta, dar acum le-am facut poza si m-am luat in gura cu ele. Cu soferitele, adica. De fapt una s-a luat ea cu mine, ca m-a vazut ridicandu-i stergatorul.
Cu ce m-au deranjat dragele de ele? Dupa cum puteti vedea in poze, nu le-a dus capul sa nu blocheze pasajul pentru carucioare din parcarea LIDL. Nu, ele au parcat fix unde le-a dus capatana proasta si au obligat o gramada de oameni sa dea ture de parcare ca sa duca cumparaturile la masina si apoi caruciorul la loc. Cand le-am atras atentia, tot ele s-au simtit nedreptatite. Ca „nu sunteti dvs. in masura sa imi faceti asta”, adica sa-i ridic stergatorul. Adica eu, cel afectat direct de prostia lor, am facut un gest bland de atentionare si n-a fost bine. Data viitoare o sa incerc sa strecor caruciorul pe langa masina ei, poate e mai bine asa. Oare cat costa vopsitul unei aripi in ziua de azi?

image

image

Lasă un răspuns

