Meltenisme in trafic

Incepem cu un caz clasic de parcarita oblica blocanta:

image

image

Doua locuri blocate plus pista de biciclete. Stimate conducator auto, cu atitudinea asta nu ajugi departe si risti sa te ia macaraua Primariei.
Cazul doi, nerabdarita dublanta:

image

In acelasi loc, cinci minute mai tarziu, un cetatean grabit a luat-o pe langa traditionala coloana de pe Mihai Viteazu, pe pista de biciclete. Am pozat cam tarziu pentru ca la prima poza aveam parbrizul plin de apa.
Cazul trei, varianta agravata a situatiei de mai sus – nerebdarita dublanta pietonal-intersectanta.

image

Individul cu Fordul s-a apropiat de intersectia in care asteptau deja trei masini, le-a depasit blocand contrasensul (strada nu e cu sens unic), a iesit pe prima banda a strazii perpendiculare, obturand vederea primei masini, stationand pe trecerea de pietoni si blocand masinile care veneau din stanga. Bineinteles ca pana am ajuns eu in intersectie, un Logan cu insemnele UPC a facut fix aceeasi manevra.

6 gânduri despre &8222;Meltenisme in trafic&8221;

  1. …:)…. şi eu care mă abuream că numai ….. bucureştenii fac pe deştepţii ! Tot mai des , şi în Cluj poţi observa la tot pasul şmecheraşi în trafic . Este clar : de ce să respecţi regulile de circulaţie şi să te respecţi pe tine respectându-i pe ceilalţi participanţi la trafic ? ( repetiţia este intenţionată ) . Oare domnul Ponta o să le confişte şi acestora maşinile ?

    Răspunde
  2. De regulă îmi încep ziua la 06.00 şi în timp ce îmi beau cafeaua ,, mă ocup ” de bloguri !🙂 Cred că nu ai setat corect fusul orar la timpul blogului tău deoarece era 07.02 momentul comentariului meu . 🙂 Insist să spun : în Bucureşti sunt cei mai cei …(şoferii !)

    Răspunde
  3. Imi pare rau sa te anunt dar pe str Cernei pe acel tronson e sens unic intre str Porumbacului si Iorga daca nu ma crezi uita-te pe google maps pe street view. Cei care greseau erau cei care virau stanga de pe banda 1

    Răspunde
    • Mie imi pare bine ca ma anunti🙂 Ramasesem cu impresia ca e dublu sens din sutele de ori cand m-am intalnit cu masini pe acolo. Intre timp mi s-a mutat serviciul si mai trec doar ocazional, si doar in directia Porumbacului spre Iorga. Intre timp s-a modificat, ai dreptate.
      Asta nu inseamna ca nu ramane valabil diagnosticul de nesimtire prin blocarea primei benzi din Iorga si simultan a trecerii de pietoni.

      Răspunde

Lasă un răspuns

