Avem un brand. Ce facem cu el?

Img675

Micii ISABEL sunt considerati de multi sibieni "cei mai cei". O fi adevarat sau nu, nu asta-i discutia. Discutia se refera la faptul ca 95% din sibieni au auzit de ISABEL si stiu unde se afla cel putin un magazin.
Si-atunci ma-ntreb: de ce ai vrea sa renunti la un brand asociat in mintile consumatorilor cu produse de calitate, proaspete si bune, cu mult mai inodorul/incolorul/insipidul "Carne. Produse traditionale si preparate din carne"?
Data viitoare cand cineva o sa guste micii aia buni si-o sa intrebe de unde e carnea, ce sa-i raspund? "De la 'Produse traditionale'"?
Stupid is who stupid does.

Anunțuri

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s