Magazin nou cu produse (cica) bio

Ieri s-a deschis un magazin cu produse zise bio, in zona giratoriului din intersectia Dumbravii-Mihai Viteazu (Piata Aurel Vlaicu). Am vazut de mult ca se pregateste ceva acolo dar nu eram sigur ce.
Am intrat ieri si aveau produse la degustare. Branza OK, mezelurile la fel. Am intrebat cine produce mezelurile/carnea, raspusul a fost „fratele meu, de la Izabel”. Deci afacere in familie.
Preturile sunt „de producator”, ce-o fi insemnand asta, am mai scris parca undeva de problema dar n-am chef sa caut. Am retinut doar ca o paine de 1,5 kg e 8 lei, una de secara de 1 kg era 7 lei. Am luat doua bucati de lichie cu ceapa la 3,5 lei/buc., nu se compara cu cel de la mama de-acasa, dar nu e rau, poate-s eu subiectiv.
Am intrebat daca primesc tichete de masa, au zis ca da. Tinand cont ca la Izabel nu mai primesc, e un plus pentru ei.
O sa-i mai vizitez, ca sunt aproape. Sper sa reziste.

Img536Img537

Lasă un răspuns

