Aplicatie Android pentru #FITS2012

Stiu ca mi-a venit ideea cam tarziu, dar altora nu le-a venit deloc, asa ca…

Asadar: am facut o aplicatie pentru Android care cuprinde programul Festivalului International de Teatru Sibiu 2012 si canalul de YouTube al Teatrului Radu Stanca.

O gasiti aici: http://www.appsgeyser.com/getwidget/SibFest

Sau scanati acest cod QR cu telefonul vostru destept:

Poate pentru la anul o sa fac ceva mai ca lumea. Asta e facuta cu AppsGeyser in juma’ de ora.

Precizez ca nu este o aplicatie oficiala a FITS sau a Teatrului Radu Stanca, nu am nici o legatura cu ei. Daca ceva nu merge, nu-i injurati pe ei.

4 gânduri despre &8222;Aplicatie Android pentru #FITS2012&8221;

  1. Foarte misto aplicatia (chiar daca am descoperit-o abia acum). Ar fi trebuit s-o dai pe hashtag, sigur o prindeam din zbor. Pentru anul viitor poate iei legatura cu organizatorii (te ajut eu daca vrei), s-ar bucura sa-i ajute cineva pe partea asta.

    Răspunde
  2. Am dat-o pe #fits2012 de vreo doua ori, inclusiv cu cc la @SibFest. N-am avut reactii si nu am mai continuat sa nu se zica ca spamez. Bine, nici nu ma asteptam la un entuziasm prea mare. Ma bate gandul sa fac ceva mai fain pentru la anul, numai sa am timp sa invat cum🙂

    Răspunde
  3. eu n-am vazut, ca instalam si dadeam mai departe. ce-i drept, s-a stat mult si e pe mobil, unde nu prea urmaream hashtagul. vedem la anul, dar parerea mea e sa keep it simple. varianta asta era perfecta.

    Răspunde
  4. <html><body><div style="color:#000; background-color:#fff; font-family:times new roman, new york, times, serif;font-size:10pt"><div><span>Ar mai fi chestii utile de adaugat, de genul "Arata pe harta" locul de desfasurare sau datele alternative ale unui spectacol, in caz ca il ratezi si vrei sa stii cand se mai tine, sau rezervare in calendar cu notificare pentru spectacolele unde vrei sa mergi. In rest, mai merg puse briz-brizuri gen ratinguri ale spectacolelor sau mai stiu eu ce.<br></span></div><div><br></div> <div style="font-size: 10pt; font-family: &quot;times new roman&quot;, &quot;new york&quot;, &quot;times&quot;, serif"> <div style="font-size: 12pt; font-family: &quot;times new roman&quot;, &quot;new york&quot;, &quot;times&quot;, serif"> <div dir="ltr"> <font size="2" face="Arial"></div></div></div></div></body></html>

    Răspunde

Lasă un răspuns

