Petitie onlain: ciainiz la Super Mamma

-1346169126

La Super Mamma pe Calea Dumbravii din Sibiu eu cumpar doua feluri de mancare: saorma cudetoate si mancare chinezeasca – pe scurt, ciainiz.
Astazi Ieri m-am dus sa imi iau ciainiz si am vazut ca mai aveau doar doua feluri – pui cu bambus si pui picant. Am intrebat ce se intampla si mi-au spus ca vor sa renunte la ciainiz. Omul de la tejghea nu stia de ce.
Inteleg ca sunt mai multi clienti pentru saorma, ca e mai simplu sa faci o ciorba si sa prajesti niste cabanosi, insa nu pot accepta sa se renunte la ciainiz fara sa facem putin tam-tam. E mai gustoasa, e mai satioasa, e mai sanatoasa.
Sibieni, veniti alaturi de mine!
VREM MANCARE CHINEZEASCA LA SUPER MAMMA!

Semnati petitia online aici.

Super_mamma_2

 Credit foto

Lasă un răspuns

