Vacuta…

…s-a mutat la pasuni cu iarba mai verde. Te pupam, vaco.
(Sunt convins ca daca Cezar o prinde pe doamna cu coasa ii rupe oasele)

5 gânduri despre &8222;Vacuta…&8221;

  1. Doar ce am vazut pe haoleu.ro si pe la Arhi. Si tinand cont de ce a scis ea mai demult… Mi se pare mult prea serioasa problema ca sa fie o gluma.

    Răspunde
  2. Acum cateva luni a scris ca are o febraa care nu-i mai trecea. Dupa care a facut o pauza mai lunga de la scris. Cand s-a intors, a zis ca a primit o veste teribila. Nu mai stiu formularea excta, oricum, a dat de inteles ca e bolnava rau.

    Răspunde
  3. Am gasit folosind cache de la Google:"In viata sunt momente si momente.Posted by haolic?? on Nov 14th, 2011 in POVESTI AMUZANTE | 44 commentsUnele mai bune, altele mai grele. Unele mai bune, altele mai grele.2 saptamani am asteptat tremurand rezultatul unor analize, sperand sa aud la final ca nu am nimic si ca am fost paranoica.Ca sunt in regula si ca e doar o astenie de toamna sau ceva, ca nu beau destule lichide sau nu mananc destule fructe.2 saptamani in care nu m-am putut concentra la nimic, in care nu am putut scrie, in care abia m-am tarat pana la munca si inapoi.2 saptamani in care povestile si intamplarile s-au adunat vrac, stranse undeva doar cu gandul ca intr-o zi, cand toate astea se vor sfarsi, o sa???Acum 2 ore am primit cea mai crunta veste din ultimii ani.Se pare ca temerile mele au fost fondate, toate modificarile pe care le resimteam in corpul si in mintea mea se datorau unei boli care m-a zguduit serios, dar pe care am reusit sa o depistez la termen si pe care sper sa o inving.Ce va fi de acum nu stiu??? Cum reactionezi in momentele astea? Cum treci peste miile de ganduri care iti aduc in fata cele mai teribile scenarii??Tot ce stiu e ca vreau sa imi imbratisez sotul si sa simt ca nu sunt singura. Sa iau de undeva niste putere ca sa po trece peste toate.Urmeaza niste saptamani grele si crunte.Iertati-ma ca nu am mai scris. "

    Răspunde

Lasă un răspuns

