Culmea amabilitatii la o vanzatoare

N-o sa reiau stereotipurile privind vanzatoarele acre, le stiti cu totii, insa pot spune ca am intalnit tot mai multe vanzatoare de treaba si cu care mi-a facut placere sa „fac afaceri”.
Astazi am fost de-a dreptul bulversat cand o doamna de la floraria de peste drum de Piata Rahovei, miscata de faptul ca ma chinui sa vad prin ochelarii aburiti de intrarea in magazin, mi-a intins o bucata de servetel ca sa mi-i sterg, scuzandu-se in acelasi timp ca e uda pe maini. Sper ca nu s-a suparat ca am refuzat-o – nu folosesc hartie pe lentile de plastic – dar chiar am apreciat gestul. Jos palaria.

Lasă un răspuns

