Nu dati banii pe prostii, luati sampoane la copii

Am vazut ideea de a nu pune pe piele ce nu ai pune pe limba la Criticomamica, blog pe care am ajuns din nevoia de a cunoaste mai multe despre scutece, dar de pe care am aflat mult mai multe. Dar unii au dus acest sfat prea departe. Parerea mea.

Sa va zic de ce. Cautarile de produse cat mai sanatoase pentru ala micu’ m-au dus pana pe www.pronat.ro. Unde am dat de imaginile de mai jos:

Crema_protectoare_comestibilaGel_de_dus_comestibilPudra_de_talc_comestibila

Remarcati categoria: alimente pentru copii. Ce cauta aici crema protectoare, gelul de dus sau pudra de talc? Apreciez faptul ca sunt vegetale (OK, nu talcul), bio, ecologice, fara conservanti s.am.d. Dar nu mi-as hrani copilul cu asa ceva. Voi?

Lasă un răspuns

