Un Schumacher cu Dacie

Astazi, in sensul giratoriu de la intersectia Mihai Viteazu, opresc la trecerea de pietoni. Din reflex, ma uit in retrovizoare, si vad o masina apropiindu-se vertiginos de mine. La ce viteza avea, era clar ca nu are cum sa opreasca fara sa ma loveasca. M-am cam crispat, in fata era pietoana, si chiar de n-ar fi fost si apucam sa demarez, tot nu m-as fi miscat suficient de rapid ca sa scap. Am apucat sa-l vad pe dobitocul de sofer tragand de volan in ultimul moment si accelerand mai tare, fara sa ii pese ca e pe trecere. L-am prins mai incolo, la semafor, si l-am pozat. Imi cer scuze pentru calitatea pozei, e facuta cu telefonul:

Sb_10_mar

Vedeti ce mandrete de masina are omul: o Dacie straveche (numar de inmatriculare SB-10-MAR) cu un eleron mare-mare (care probabil compenseaza alte dimensiuni mici-mici), numa’ buna de facut curse prin oras. Macar de-ar tine eleronul loc de frane, desi ma indoiesc. Mi-am facut datoria si l-am raportat pe numeredemasini.com, ceea ce va indemn si pe voi sa faceti cand vedeti nesimtiti prin trafic.

Cu aceasta ocazie inaugurez rubrica „in trafic”. Presimt ca o sa am mult material pentru ea.

Lasă un răspuns

